Hej hopp im back...

Efter ett lååångt uppehåll för o samla inspiration och lust känner jag nu att det e dax att skaka liv i de gamla bloggen...
Dagarna flyter på här hemma och vi är som vanligt i full gång med olika projekt just nu grejar vi med trappan och duschrummet:) Allt går i långsam takt framåt och vi närmar oss slutet hehe;)
Våran nya familjemedlem växer och frodas och blir goare busigare och större för varje dag:) Allt flyter på bra och han när redan som ett extra barn för oss haha.
Barnen är oxå i full utveckling och stora grabben trivs kanon på skolan ,Meia går ju på stora sidan nu och utvecklas i rasande fart.
Vad gäller mig har jag fått en jäkla massa problem md ryggen och spenderar nu en förmögenhet hos kiropraktorn phu men vad tusan gör man bara o köra på ju... Mina funderingar ligger mycket på vad jag ska bli när jag blir stuuuur hehe..
Jag kommer att återkomma med blidkavalkad här snart så håll utkik.
see ya

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Welcome back!

ler

Hoppas verkligen att din rygg skärper till sig...

kramiz

2009-10-11 @ 11:27:59
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Welcome back honey!!!!!!!



Tack för i fredags! Kul med lite fest närman inte hade tänkt sig det! hihi



Puss

2009-10-11 @ 19:11:07
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sussie

Haloooooooooooo!



Inlägg snälla please please!!!!!!



Pusss

2009-11-25 @ 19:57:43
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0