Godmorgon alla goa:)

Jag är här men ändå inte ....Jag o mannen spenerar all tid imed penslar i handen och snaaart är framsidan färdigmålad :))) Ska göra det sista idag .
Jag lovar o lägga ut bilder när allt e klart just nu är det inte så kul när det står grejer o burkar o allt och inte är riktigt klart ju;)
Annars har livet bjudit på både festligheter o vardag ,I lördags var vi på en riktig höjdarfest ute vid åminne bruk,jaklars vad skoj vi hade ;)) Roligast hade nog kecke o Ola på dansgolvet hehe eller vad säger ni??
Barnen har haft det kanon hos Lina o Johan och tjatar redan om en repris :)) Sötisar:)
Meia gumman har fått tebax sina exsem suck så nu ska det smörjas typ 5 ggr om dan igen och så ska vi kolla upp om hon har allergi ,stackars liten hon kliar sig som en tok :(
Näpp mer senare nu ska jag hugga kaffekoppen för ny energi att mååååla
See ya puss


Kommentarer
Postat av: Daniel

Oj så det målas i stugan, kan gärna hjälpa till!

2009-05-12 @ 09:14:35
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Sanna

Vad flitiga ni är! Ska bli kul o se när ni är klara! Vad kul att ni hade trevligt på Åminne festen! Vad det några som strippade..på dansgolvet eller har jag fått det om bakfoten? En som börjar på K o en som börjar på O? Eller? Ha ha..

2009-05-12 @ 10:16:28
URL: http://sutzana.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ha ha ha ha ÅNGEST!!!!!! heheheheeheh!!!



Duktiga ni är små liv!!!! Jag skulle ju komma bort och hälsa på men här går ta mig fan allt i ett!



Imorgon ska Thea på sin första fotbollsträning kl 17,00 men jag tänkte på Torsdag? Går det bra att jag och barnen komer bort en stund på eftermiddagen???



Puss

2009-05-12 @ 22:18:18
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0