Favoritplats!

Här på balkongen har jag min absoluta favoritplats just nu:)

Nu väntar jag bara på att de båda klematisen skjuter fart så det blir lite mer grönt o lummigt...

Har haft ett par sköna dagar med dels trevlig fest i fredags med go mat och trevligt sällskap:))
Igår blev det en otroligt lugn dag utan en enda insats vare sig i trädgård eller inne :) Helt otroligt för o vara oss med ack så välbehövligt med en bara vara dag... En liten runda till erikshjälpens second hand där jag fyndade lite böcker och en cool tavla som jag ska måla om ramen på bild kommer sen:)
Kvällen avslutades med go mat och den nya Wallanderfilmen som för övrigt var riktigt bra!!
Idag är jag än så länge ensam uppe och tassar mest runt o njuter av tystnaden ;) Har ingen aning om vad dagen bjuder på än men det lutar åt trädgårdspyssel....vi får väl se
ha nu en skön söndag go vänner såå höres vi
PUSS


Kommentarer
Postat av: Sussie

Åååå så fint det bidde!!!!!

Mys på i er lilla hörna!!! Snart blir det ju stoooooor balkong!!!!! hihihi



Mys ordentligt ikväll....



PÖSS!

2009-05-24 @ 19:08:32
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vad mysigt det ser ut...

kramiz

2009-05-24 @ 19:47:03
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0