När våren närmar sig ...

Är det dax att ta itu med detta här...





Här har vi lite o bita i haha;)) Förvandla skogen till trädgård....
Trolla bort det gröna på huset osv
vi kommer börja med baksidan och dränera ena sidan och sen lägga trädäck runt ena hörnet stooort blir det skoj skoj>:))
Väldit många träd ska fällas men vi tar det nog lite lugnt med det iår man hinner ju inte allt eller??
Mår lite bättre idag men är fortfarande superförkyld och blir yr när jag anstränger mig för mycket.
Jobbigt eftersom jag inte e skapt för o vila :((
Återkommer med bilder på våra loppisfynd som nu är färdiga:)
Kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

He he he där har ni nåt att bita i!!!!!

Kul samtidigt!



Usch ja, stackars Bolle. Han är inte alls bra! På väg hem från doktorn (som konstaterade att han hade kraftig inflammation på ena örat) så kom ilamåendet över honom igen vilket resulterade i en SPYA i framsätet! Som tur är var det mest vatten och slem och inget illaluktande. Mina klökreflexer kom igång ialla fall och jag hulkade lika mycket som Bolle! Fy fan!!!!

2009-03-11 @ 11:42:58
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Sue

Utmaning på bloggen till dig!



Kram

2009-03-11 @ 23:23:55
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0