Kom visst av mig;)

Nu var det nån dag sen jag lämnade avtryck här ... har njutit av vädret och jobbat lite såklart ...
Fixat o donat lite i hemmet o bara tagit det lugnt...
Idag blir det en utflykt med Sussie o hennes Mams till gnosjö o 3 våningar loppisgrejs satan vad skoj det ska bli :)))
Här ska fyndas tjoho....
Ikväll blir det robinson god mat o mys med familjen love it:))
Annars ska vi ägna helgen åt o planera våran 70-tals fest nästa helg ska bli så roligt hehe, här ska det feeestas!!!
Näpp återkommer om jag hittar några coola fynd:))
Puss o ha en go lördag

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, jag vill också åka till Gnosjö. Funkar det att dra med sig ongarna tror du???

Näe, det får bli en annan dag. Minimannen hostar och snorar....

Ha det så skojsigt...

kramiz

2009-03-21 @ 08:13:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: A

Tck för idag gumman!

Det var så skoj!



Puss o kramet!

2009-03-21 @ 19:03:15
Postat av: Sussie

Tack för idag gumman!



Så mysigt!



Puss o kramet

2009-03-21 @ 19:03:56
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0