Godmorgon:))

Hade den perfekta dagen igår:))) Först 3 våningar med loppisgrejs i gnosjö med Sussie o hennes mams.Jättetrevligt!!
Hittade inte så mycket dock.... Sussie drog in storslam med sin sketasnygga 60talspall ghaaa att man missade den liksom haha;)) Fast det kommer fler tåg.
Väl hemma så bidde det lite shopping inför kvällen och förberedelse för god mat..lugnt o skönt ..
Då vädret bjöd på sin fina sida fick jag ett ryck och var ute o räfsade o städade ett tag oxå ,det är såå jäkla härlig ;)))
Det enda hrm kruxet är att vi har sjukt mycket att göra i våran trädgård innan den ser ens skaplig ut ghhaaaa!!
Kvällen blev slapp o mysig med en liten maxeman som fick vara uppe o kolla på starwarsfilmen med pappa han lös som en sol haha:)))Själv pallade jag inte sitta uppe så jag gick minsann o lade mig snark..
SÅ nu sitter man här o resten av la familia sover gött ju älskar att ha en lugn stund på morgonen :)))
Har lite bilder attt lägga upp här men tar det senare ok??
Nu ska jag fylla på min kaffekopp o njuta!!Puss

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE

godmorgon :D

2009-03-22 @ 09:09:04
URL: http://josefiner.blogg.se/
Postat av: Sussie

Godmorgon!

Visst var det en härlig dag igår!!!!!



Vet du, lampan passade inte! Jävla skit. Det är så satans häftig och passar skit bra på övervåningen men om vi ska ha den där måste vi möblera om och det vill vi inte. Så synd.

Mamma och pappa ska kolla om de kan ta den...skit oxå!



Mysig söndag på er!



Kramet!

2009-03-22 @ 09:19:52
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Nästa gång är jag på!

(Om vi det bara är en lördag så jag kan komma ifrån ongarna vill säga...)

kramiz

2009-03-22 @ 09:51:31
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0