Gäääsp

Herriminje vad trött man är idag då:(((( Jobbet stundar fast sängen drar;))
Jaja thats life ju;)
Gårdagen tog mig på en runda till blomsterlandet för inköp av nya härliga vårblomster .Äntligen är det vår i luften och jag kunde inte hålla mig längre haha;)Här ska det planteras... Lägger upp bilder sen för allt bidde inte planterat färdigt igår, jorden jag köpt var frusen hmpfh .Kvällen spenderades med ett nytt spel

Resident evil 5

Chris Redfield med sidekicken Sheva Alomar bildar ett effekt

Vi är ju galna i  spel och detta är nog ett av det bästa vi spelat:))
Nähä om man skulle ta sig en kopp java till o hoppas på o vakna haha...
ha en härlig dag puss


Kommentarer
Postat av: Sue

Det är så kul med blommor!!!!

Jag väntar lite med att plantera utomhus för jag tror intem att vi har sett det sista skitvädret än!



Hoppas dina klarar sig!



Kramet!

2009-03-18 @ 05:46:10
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0