hmmm

hur får man tiden att räcka till?? Känns som om man bara sover jobbar äter o tar hand om barn just nu... vardagen kom med dunder o brak och tiden rusar på ....
Skulle ju fota lite och lägga upp bilder men inte ens det hinner jag hmpfh måste ju städa först haha;)
Jaja nu är jag faktist ledig i dagarna 3 men på latsidan kommer vi inte ligga !! Imorgon blir det slänga skräp för heeela slanten( förlåt ni dom slagit vad  mohahahaha;)) På Lördag blir det stääädning och röj igen fast mest inne dåråå.. Vi ska ta de små till badhuset o bada en sväng oxå.. lite kul får de ju ha med .Söndag tja förhopp ningsvis får man vile lite dårå hehe får väl se om vi hinner med hälften iallafall denna helg:)
Nä maten väntar och till helgen ska det komma bilder i promise
puss


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Äsch, det var ju tusan, jag kommer inte ihåg vilket datum jag slog vad om...

flinar retsamt

kramiz

2009-01-15 @ 20:15:02
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Faaaaan! Kan ni inte vänta 1 1/2 månad till!

Jag slog vad om attd et skulle ligga till Mars och Milla sa Februari!!!!!



Det betyder att Milla var närmast OCH vann! Råtta!



Ja du Lotta, jag vet det där med tiden. Fan vad gott det var i 3 veckor! Inga måsten. Kunde gå ut och gå varje dag, läsa och mysa! Fan, hoppas sommaren och semestern kommer snabbt....he he he



Kramet

2009-01-16 @ 06:08:40
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0