Godmorgon:)

Pigg utvilad och redo haha:)
Gårdagen bjöd på röj o städ inomhus alla kidsens leksaker har mer eller mindre funnit sin plats, hur länge det nu varar hehe:) Något skräp blev det inte släng hann helt enkelt inte. Familjen drog till badet här i värnamo några timmar oxå ,mycket uppskattat av de små och oss förstås.
Väl hemma bidde det ÄNTLIGEN gardiner i vardagsrummet haha Kent har verkligen dragit sig för det då stegen är skranglig hihi:)
Jag tog mig en låång tupplur på 2 h jisses tröttfis e jag.
Kom upp lagom till tacosen:) Kvällen spenderades vid spel och jag lessnade på Mannen o sonen så jag gick o läste istället ,jo tjena efter en kvart sov jag igen ;))
Så nu vaknade vi 07.30 Meia o jag och jag kan lugnt konstatera att jag är utvilad haha.
Dagen idag bjuder på pyssel med lister o annat sen vete tusan får la  se
puss på er o ha en skön söndag;)

Kommentarer
Postat av: Sussie

Det pysslades en aning här hemma igår med....ståd från min sida och trapprenovering från Olas.



Vi var kidzfria hela dagen (barnen var hos polare) så vi kunde köra på utan avbrott. Skönt.



Idag blir det lite tvättning, läxor etc. Få se om man hinner med en promenix oxå.



Kramet

2009-01-18 @ 10:33:18
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0