Bilder


Min lilla spindeltjej:)

Nyårspingla;)

Stencool haha:)

Tja vad annars?? Det vanliga såklart en massa grejande och donande här hemma...
Vi håller på och färdigställer en massa smått o gott på ovanvåningen samtidigt som lekrummet tar form här nere...
Kent står konstant med en hammare i handen haha och jag passade på och storsortera och storstäda ovanvåningen skönt minsann!
Nu kan man se vad vi har igen haha.
Idag blir det golv i lekrummet och fönsterbrädor där uppe finally!!!!
Kidsen och jag flyr till badhuset med susanita i efm medans mannen jobbar på .
Vi ska ju ha en omvärdering av huset rätt snart så då vill vi ju ha fått så mycket iordning som vi kan hehe , planen är att fixa nytt värmesystem så det hade ju varit gutt om man fick in det i bottenlånet !
jaja den som lever få se:)
Nyårslöftet går kanon promenerar och tränar som bara den och inte en sötsak slinker in i denna mun;) Fasen vad skönt det känns när man bestämt sig :)
Nähä ni ta tag i dagen ska jag minsann väcka familjen och jaga iväg mannen o köpa golv o fönsterbrädor hehe
Så see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0