Äntligen ledig

Idag är jag ledig skööönt !!! Har varit ruggigt trött några dagar och somnat i soffan vareviga kväll haha tom när vi hade gäster i sönd somnade jag ifrån dem  Förlåååt:)
Jaja idag fick jag faktiskt sovas ut lite:)
Igår var vi på banken oxå och värderade om huset gick jättebra och nu har vi grönt ljus för o fixa berg/jordvärme här hemma, ikväll kommer de första för o ge offert:) Betyder massor för våran ekonomi så det är jäkligt skööönt :))))
nähä nu vill lilla gumsan dega dvs greja med lera hehe ,hon sitter här o tjötar mamma kan du fixa det till mig så blir jag jätteglad hehe såå vi höres puss


Kommentarer
Postat av: Maria

Ha en skön ledig dag !

2009-01-27 @ 09:45:33
URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0