Oh my...

VAD TRÖTT JAG  ÄR!!!!
Igår skulle jag gått med jobbet på Harrys och haft en trevlig afton , men istället fick jag jobba pga av diverse omständigheter... Så är det ibland ... Men nu känner man att det tar ut sin rätt att man jobbat mycket och jag är dundertrött idag:((( Tur att man är ledig i helgen :)))

Dagens barn hmmm  få se nu vad väljer jag haha.. finns ju en hel uppsjö av små härliga upptåg ,tror jag tar en som hände redan när vi bodde första månaden i Vallåkra .... Vi höll på o måla o renovera för fullt så Maxeman skulle väl hjälpa oss eller något hmmm... Iallafall så fick han tag på färg o roller och målade precis heeela spishällen sådär härligt vit
Duktig var han oxå för han höll sig till hällen och inte en fläck missade han hahahah:))
Tja thats dagen och hoppas ni får en härlig fredag Puss


Kommentarer
Postat av: Sussie

Så synd att du inte va ute igår. Vi hade jätte trevligt!

TACK söta Kecke för att du hämtade oss!!!!!!! KRAM!



Puss

2009-02-27 @ 10:56:54
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0