Men godmorgon på er:)

Det var länge sen jag plitade ner något här och jag antar att det helt enkelt är brist på inspiration och på rutiner nu under semstern:))
Livet springer på och Diesel har bott hos oss i en vecka nu..Allt går bra och han har funnit sin plats galant hos oss.. Med allt vad det innebär hehe:)
Dagarna i övrigt fylls av mycket jag menar väldigt mycket svampplockning ... Vi är nog en anings besatta haha så det går inte en dag nästan utan attt skogen kallar...
Imorgon stundar dock allvaret igen och jobb ,skola ,dagis kickar igång phu .Nu ska vi hitta nya rutiner på det hela igen och det blir spännande o se hur vi får ihop allt nu när stora killen börjar på skola istället:)
Kameran har lyst med sin frånvaro och vi glömmer fasen ta med den jämt men nu jäklar ska jag lova att ta bilder och lägga in hehe får se bara om jag kommer ihåg det med haha:)
Ha en skön dag nu allesammans så höres vi Puss

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Visst är det härligt med svampskogen.... Inte konstigt att man blir besatt...

ler



Idag har Elliot gjort sin första dag på Rörstorp, hjääälp, våra bebbisar!

ler

kramiz

2009-08-17 @ 17:21:52
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Diesel är såååå söt så man smälter!



Inte så lite avundsjuk jag är på era 20 lite svamp ni hittade.....! Hrmmm...



Hoppas att allt går bra med jobbet idag!!



PUSSET!

2009-08-18 @ 08:43:10
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0