Hmmm

Lovade visst lite bilder... Men vad tusan tiden springer ju ifrån mig ghaaaa:)
Idag blir det IT kurs o sen hem o måla på lilla huset:)) Underliggarna ska bli vita o fräscha igen .. Det är första steget mot o byta ut det trevliga gröna mot lärkträd ,först måla sååklart sen byta ....
Hm om jag kan gå upp på stegen vill säga :) Efter gårdagens stegeklättrande så har jag gigantus träningsvärk i låren ajajaj!!
Ikväll blir det fredagsmys med barnen i vanlig ordning:) Det är något de längtar efter hela veckan goungar:))Imorgon tar vi dem på marnkaden i staden som en liten överaskning.
nähäpp go vänner Återkommer såklart:) Och ÄNTLIGEN FREDAG
PUSS

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Härligt med fredag!

Marcus ska på galej i huvudstade och jag och pojkarna ska bara vara hemma och mysa....En runda på marknaden blir det också såklart...

kramiz

(Måste komma och se er "nya" baksida nu då...)

ler

2009-04-24 @ 07:05:48
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Ni gar fått en rejäl uppfräschning hemma!

Kommer att bli kanooon!



Tack orden gull.....love you to!



Puss

2009-04-24 @ 08:03:45
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0