ÄÄÄntligen....

Äntligen är man ledig igen :)) Har jobbat långa och intensiva dagar när alla andra har fått njuta av vårsolen... Tur är att dagen idag ser ut o bli fin !Så idag jäklar ska det njutas ....
Tja o så var det trädgårdsarbete då förståss haha:) Min goa man har varit jätteduktig och hugg ved här hemma så svetten lackat och nu är det bara ett fåtal stockar kvar så är det klart gutt gutt och vi har ved för en hel vinter till...
Jag roar mig med att gräva väck gamla murkna stockar,  trilioner blåbärskvistar o annat spännande som våran trädgård har hrm begåvats med bläää men fint det ska det bli!!
Nähäni återkommer när ett antal kaffekoppar har inhalerats och jag vaknat till liv
puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Uuuuu så skönt!

Är rätt skönt att vara tillbaka efter 11 dagars ledighet!

Inte minst att få kvällarna ifred i alla fall!



Njut nu gumman!



p.s fredag är det fest!



Puss

2009-04-14 @ 11:22:05
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Blåbärsris??? Men det finns väl bara i skogen eller?

Ja, just det, er trädgård har ju varit en skog...

asgarvar

Vad toppenfint det kommer att bli...

kramiz

2009-04-14 @ 20:44:00
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0