På schemat..

Att ta itu med våran vind där ska rensas sorteras och packas om plocka bort för små kläder och fotas säljas och skänkas vidare jippieee NOT!!! Ett nödvändigt ont kallar jag det och med allt annat än jubel ska vi ta itu med denna skojiga hm uppgift idag blä blä blä ;)
Jaja nog tjatat om det hehe jag undrar just nu över hur fort helgen farit förbi va? Fredag lördag svichade förbi utan en blink ju hmpf kan man inte få börja om??? En hel del svampet har dock funnits i helgen  sammanlagt 12 liter skulle jag tro en del i magen och det mesta till frysen :)Min Mams trotsade våran förkylda familj och har varit med oss ute i skogarna denna helg och hon har oxå förärats med ett gäng svampisar med sig hem såklart:)
2 dagar till är jag nu ledig hehe gutt e det minsann och jag njuter i fulla drag förutom det där med vinden dårå;)
Nä får välan fixa iordning lite frukost till hungriga familja och kavla upp armarna och hoppas vinden redan är jättevälstädad hehe
pussen på er och ha en skön söndag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt att ha det gjort i tid, eller hur?



Hur gick det idag? Blev lgh såld?



Pusset!

2008-09-15 @ 19:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0