Måndag morgon tralala...

Helgen gick undan som vanligt tyvärr med ond mage fortfarande dock inte lika ont som innan så det går rätt ok ändå väntar nu på gastroskopi hu som ska göras denna vecka, alla andra tester har varit bra iallafall förrutom då urinvägsinfektionen...
Nåja det är som det är och jag ligger lågt o tar det rätt lugnt så det går bra:)
I fredags vart vi hemma  o slappade med film o go mat  skööönt :) I Lördags skulle Mannen på galej med brorsan sin så vi for till Hbg och medans mannen festade var jag hos mams och blev ompysslad och barnen med såklart ... Igår for vi hem rätt tidigt så vi vart hemma redan vid 12.30 och på kvällen kom Lina o Johan en sväng och det är alltid skoj och barnen älskar dem:))
Idag då är jag hemma från jobbet och mitt mål är att ligga på soffan o vila basta !! Ska inte göra något vettigt haha;)
Ja just det ser väldigt ljust ut med huset verkar som om vi kan komma till redan i mitten på november skönt för då hinner vi renovera massor innan vi flyttar in och förhoppningsvis få det som vi vill färdigt innan vi flyttar in där. Just nu längtar vi ihjäl oss för o få börja greja o bona in oss:)
försöker lägga in en bild men det funkar inte just nu:( Återkommer med det..
kram


Kommentarer
Postat av: Sussie

Skönt att du känner dig lite bättre.

Var han fylle dålig igår Kecke? He he he he



Vi kan väl ringas i eftermiddag!



Puss o Kram

2008-09-29 @ 10:51:43
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Skönt att magen är bättre.

Elliot tjötar om att leka med max också. I morgon hämtar jag pojkarna 15.15 och sedan ska vi bara vara hemma....Vi kan väl höras imorgon eftermiddag så ser vi...

:-)

kramiz

2008-09-30 @ 17:36:47
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0