ÄNTLIGEN

Jahopp så var det äntligen fredag tjohooo vad jag längtat hehe . Idag slutar jag tidigt och är sedan ledig i 3 dagar gutt gutt .
Har jobbat som en tok de sista 2 veckorna och nu är kroppen rätt slutkörd minsann Bara varit ledig 2 dagar på dessa 2 veckor varav det har varit fullt upp oxå med städning o grejande inför visningar  o så ;) Vi har minsann aldrig haft ett så välstädat hem under så lång tid någongång "skratt" Synd bara nu att min älskade man inte är tipptopp utan dras med envis förkylning stackarn .. Jaja vi får va hemma o relaxa så han får bli friskus igen.
Svampet ska oxå ut o plockas i helgen love it, jag får svampabstinens när vi inte varit ute på några dagar .... Har blivit beroende av promenader i skogen mycket pga av svampet men oxå för att man kopplar av så fullständigt från allt annat som surrar i skallen .
nä go vänner nu måste jag väcka barn o greja iväg dom till dagis och mig själv till jobbet
så puss o kram ha nu en bästa helg.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hallon i stugan! Är hemma idag med krasslig Miniman. Marcus är ledig i helgen så vi kunde kanske ta en tur i svampskogen... (utan barn...)

;-)

kramiz

2008-09-12 @ 08:03:21
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0