Tjotjena:))

Morgon och jag lever hehe:)
Gastroskopin igår gick bra ja förutom dårå att det var något av det värsta jag har gjort blääääää.. Tvi tivi tvi säger jag bara och aldrig mer!!!! Men det goda av det onda är att det fanns inget konstig med magen iallafall och för det är jag otroligt tacksam:) Efteråt blev jag väldigt trött och somnade o sov 3 timmar jisses:)
idag ska jag börja ta tag i operation packning och organisering inför kommande flytt ,så smått börjar det sjunka in att vi påbörjar allt om ca 3 veckor ghaa otroligt ju vad tiden gått fort och rackarns så skoj det ska bli;)



sötnos
tiger på snedd hehe hur ändrar jag?

kramen

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fatta i ni snart får huset ju!!!!!!!!

Herregud vad fort det har gått! Ska bli så spännande.



Föresten. Nyår hos oss igen. Ni kommer va?



Pusset!

2008-10-14 @ 18:25:38
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Härligt att det inte var något med magen....



(Bilden måste du ändra i ett visningsprogram först på din dator....)

kramiz

2008-10-15 @ 19:26:05
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0