Ljuvliga fredag:)

Det är ju verkligen på tiden att det är fredag och jag har en lång ledighet framför mig :)))))
Mannen o jag jobbar kort dag i dag och sedan hem för o ladda för en lugn o mysig helg tjohoo .
Imorgon blir det en sväng till A6 för o spana i Ikeas köksutbud och kolla av våran ritning lite om vi fått med allt viktigt o så hehe...
En runda på de andra byggvaruhusen e ett måste det med för o kolla ut golvet till ovanvåningen.
Mycket fokus på o handla o planera hus men vi kommer inte ha tid o göra det sen när vi väl sätter igång ,då är det renovering o sånt som gäller, så vi har typ 2 helger på oss nu o handla o shoppa i lugn o ro varannan helg faller ju bort när jag jobbar:(
En o annan svamprunda blir det säkert oxå i helgen för änn finns det svampet i skogen hehe o dom kan ju inte stå o förfaras;)

NÄ PUSS PÅ ER GO VÄNNER EN SKÖN HELG ÖNSKAR JAG ER ALLA!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Fullt upp med andra ord! he he he



Vi ska idka trädgårdsarbete och ZVAMP plockning!

Imorgon bitti drar jag o kära mor ut tidigt på morgonen för att jaga Trattisar. Hob har visst ett ställe säger hon.



På söndag ska jag o Ola ut. De sista kantarellerna får man nog plocka nu. De börjar bli "blöta", tecken på att de snart ger upp!



Lycka till på A6 och dylikt.



Pusset

2008-10-10 @ 08:05:32
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0