Igår var en bra dag:)

Igår vart det en kanondag:)) Efter jobb drog vi nästan genast ut i skogen med även goa Lina i sällskap efter mycket körande oc ledande så höll vi fullständigt på o missa guldstället med trattisar hrm, vi står o dricker kaffe o tjötar en massa o precis när vi ska köra vidare så ser vi ... att vi stått mitt ibland trattisarna hallå lisom vi såg verkligen inte dem hehe:)
Och sen blev det plocka av och en full korg senare är vi väldigt glada o nöjda .
Kvällen blev mys  med god tacopizza och tv för hela slanten precis so mmin helg är när den är som bäst ju:))
Idag fick jag dessutom sova ut och vaknade inte förrens 10.30 gutte gutte:) Det enda trista är att jag jobbar ikväll igen annars som sagt en  perfekt helg:))
Kram på er

Kommentarer
Postat av: Sussie

Ser ut som att ni fått en mysig helg, trots jobb!

Vi kom hem igår efter en trevlig helg på Öland. Men satan vad jag längtar till nästa helg då vi bara ska låsa in oss och inte göta ETT SKIT!!!! he he eh



Puss

2008-10-06 @ 06:16:57
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0