Aj då:(

Det bidde inget jobb ida iallafall ,Meialeia är sjuk med hög feber . Suck ska aldrig dessa vabb ta slut ....
Nåväl bara o gilla läget o försöka mysa med kidsen istället :)

Igår bidde det iallafall en härlig svamprunda i skogen sååå efterlängtat och världens bästa svampplockare som sällskap tack Sussie:) så trevligt:)
Vi fick välan ihop 2-3liter trattisar iallafall fast vi hade hoppats på det dubbla hehe..
Väl hemma laddade jag o mannen upp för en mysig soffkväll med bra film perfekt avslutning på helgen .Ja förrutom då lillans feber :(
Idag ska jag passa på o sortera o packa lite och röja ovanvåningen som ser ut som kom o hjälp mig hehe.Mannen hade varit så go o röjt o städat här nere puss på dig:))
Jahopp det e min dag det:)
Ni andra får ha en bra dag ni med och ha det gott på er puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0