Äckeliäckligt

Japp så är det hos oss .. Maxeman har förmodligen drabbats av magsjuka ala lös mage:( Igår hände det nåt på toan och vips fanns det överallt där inne yack Min älskade man försökte städa och ulkar som en tok medans han höll på .
Känslig e han;)
Har vi nu riktig tur går detta över utan något mer meeen tvivlar starkt  och räknar med att vi alla snart har skiten bläää
Är ledig idag och det blir till o hålla barnen vid gott humör inne jisses hur ska det nu gå????
Jaja fredag iallafall och det blir till o njuta av det för sen jobbar jag 7 dagar på raken pjhu...
Nähä ni ska gå o hälla i mig kaffe och försöka kavla upp armarna o ta mig an dagen:)
Go helg på er kram

Kommentarer
Postat av: Sussie

....mannen försöker städa av toaletten och hulkar samtidigt!!!! fan jag skrattar så jag nästa trillar av stolen! Jag ser han framför mig! ha ha ha ha ha ha ha jag kan inte sluta!



Fan, jag hade dödat för att se honom i action!



Pöss på er och krya på barnen.

2008-10-17 @ 12:12:13
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Neeej, inte ni också....(Hoppas verkligen inte att det är vi som smittat....)



Hoppas att han blir bättre snart.

kramizar

2008-10-18 @ 18:04:26
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0