nu är vi igång



Här är nu taket målat bokhyllan som var fastbyggd i väggen är borta ...


Hela vardagsrummet är nu målat färdigt i vitt och jäklar vad det blir fiiint :)) ( På bilden omålat)

Här stod det en tv innan och en trälåda , Vi ska putsa till det o måla vitt perfekt för veden:))

Här är fönsterna spacklade o slipade redo för målning vilket vi gör idag:)


Tyvärr är kameran vajsing hade tagit efterbilder men de fastnade inte :( Nytt försök idag !
Vi hann som sagt var massor igår tack vare goa Lina o Johan som jobbade på som små illrar tusen tusen tack till er!
Så vardagsrummet är näst intill klart taket ska strykas 1 g till idag sen så är det fönster o elementens tur.
Idag kommer Svärfar och Kents storebror och hjälper oss o riva o demolera haha väggen intill köket ska bort nytt tak i hallen ska upp köket ska fortsätta att tas bort
Alltså i den här takten ligger ivi redan veckor före i planeringen så sovrummen hinns nog med de med tjoho :)
Idag känns det dock i kropp aaaj
Nähä go vänner återkommer med flera bilder senare och ha det gutt

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Åh, vad det kommer att bli fiiint. Är så nyfiken på att se det "live". Hur länge håller ni på där idag, jag ska bort och lämna lite kläder tillbaka till Suzanita och tänkte kika förbi....Men, som sagt, jag vet inte riktigt hur det bllir. Jag kollar om ni är där...

kramiz

2008-11-09 @ 16:57:29
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

HUVUDVÄRK OCH SPYA!!!!!!

Är så satans bakis att jag barra vill lägga mig ner o döööööö!



Kanon att ni kommit så långt....jag dyker inte upp idag. Som ni kanske förstår....



PPPPUUUUSSSSS!

2008-11-09 @ 18:38:52
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0