Nu är det som sig ska...

Sitter här tidigt som rackarns och dricker mitt kaffe .
Har varit några intensiva dagar och tiden har rusat på:) Häromdagen tog jag och Camilla en lååång sväng till ett knöfullt  Ullared och shoppade järnet haha;) Vi njöt av en hel dag utan barn och en massa måsten (bara shoppiing dårå) Jösses vad gött det var att få va iväg o bara strosa runt o tjöta hehe. Alla juleklappar blev köpta och en massa julfint slank med .Skönt o få det avklarat ;) Mannen muttrade inte såå mycket sen heller hehe utan såg rätt förnöjd ut då jag kom hem.
Igår då så packades finporslinet ner och Kent plockade ihop alla verktyg o annat som ska med till huset ,här står nu typ15 kartonger packade lite överallt tom med Max har fått packa ihop en låda :))) Efter ett tag dök goa Lina upp och det blev fart på kidsen som fullkomligt tjatade hål i henne haha .Blev en liten vända ner i stan för henne o mig oxå för lite shopping.Kvällen jobbade jag och det var så lugnt o mysigt igår:)
Idag jobbar jag till 14 sen blir det nog slapparkväll med lite god mat o så skööönt:) Jobbar ju ända tills fredag nästa vecka så behöver verkligen vila o tat lugnt emellan passen.
Nähä ni go vänner kaffet behöver fyllas på o jag hoppa i kläderna o sticka så vi får höres senare
puss o trevlig Helg!!

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Tack för en mycket trevlig dag! Får vi göra fler gånger...

:-)

2008-11-01 @ 17:20:08
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0