Morning!!

Ushanamej vad morgontrött jag blivit haha. Jag som tidigare skuttat ur sängen får inte ögonen att vilja öppna sig när lillan står o tjötar om o gå upp och att vi ska gööööra nåt ...
Igår vart det en produktiv dag minsann:) Då lillan o jag skrotade hemma så passade jag på o putsa fönster så nu är de snart klara gutt :)packade o sorterade en massa kläder och när Kent kom hem körde han 4 lass med grejer till huset:)
Jag stannade kvar i huset på kvällen och satte mosaiken och jäklar vad bra det blir :) Jag är verkligen helnöjd :))))
Kent kom en stund på slutet och rev ut heltäckningsmattan så idag börjar han sätta golvet jippie äntligen:)
Får se om jag kan foga idag eller jag måste vänta tills imorgon ,beror på om limmet torkat ordentligt .Bilder får vänta tills allt e på plats för just nu ser det inte mycket ut för världen haha .
Idag är jag ledig och de små är hemma så vi får se om man kan få något gjort eller man ska vara förmedlare mellan dem ,de är inne i en kivig fas som späs på av Meias trotsålder så här är det livat minsann:)
Det är iallafall ingen som sätter sig på henne om man säger som så .
Nähäni om man skulle fortsätta med javat och slappa i da sofa en stund:)
See ya Pöss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hejsan gullan!



Jag kommer bort till huset i eftermiddag och hämtar kakel grejerna.

Ska klinka lilla badrummet där nere i dagarna och behöver hjälpmedlen... he he



Ska bli kul att se ert kakel.



p.s dörrarna blev riktigt bra faktiskt!



PUSS

2008-11-26 @ 10:29:10
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0