Julklappsinslagning from hell!!!!

Alltså jag kan verkligen inte det här med o slå in klappar! Hela morgonen har jag svurit ,suckat ,trasslat in mig .tejpat fast mig, tagit sönder papper, klippt fel mm,mm,mm. Jag har helt enkelt inte den pyssliga ådran i min kropp:( Nåja nu är det gjort och 1001 sorgligt inslagna, tappert tejpade juleklappar till kidsen äro inslanga:) PHU.
Är helt själv hemma heeela dagen och njuter för fulla av tystnaden:) Visserligen bombförkyld men vad gör det när man får tassa runt i myskläder och gå opå toa ifred haha. Om någon skulle få för sig o ringa så passa på nu på dagen då kan jag ju tom prata i telefon utan tjo o tjat..

Så här skulle jag vilja att mina klappar kunde se ut :)



Och ja just det fått nyckel till huset nu tjoho på Lördag morgon smäller det:)

puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Slå in paket är ju bland det roligaste som finns ju!!!! he he he he.



Har ni bestämt vart ni ska vara på julen än?



PPUUSSSET!!

2008-11-06 @ 13:00:09
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej! Allt bra idag?

2008-11-06 @ 13:08:06
URL: http://thisismikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0