Godmorgon i stugorna:)

Jag vet nu varför jag bloggar så tidigt på morgonen .. Datorn är ju konstant upptagen på kvällarna ghaaa ! Mannen håller på med ett projekt och sitter in på småtimmarna vareviga kväll .Högt upp på min önskelista nu är en egen dator!!!
Så om jag är dålig på kommentarer och så så vet ni att det är helt o hållet min mans fel!!:))
Helgen försvann i rasande fart och igår var man rätt så trött hehe så trött faktiskt att jag försov mig tja hela familjen försov sig då mannen glömt ställas sin klocka oxå (Jag stängde visst av min) Så 06.50 vaknade vi o vi börjar jobba då haha .... Jaja vi fick rätt bråttom iallafall och inom 1 h var vi på plats:)
Jobbar låååång dag idag oxå och så ser det ut tills Fredag då det lugnar ner sig betydligt:) Och tja sen börjas det ju på Lördag med stora husprolektet hu tiden har verkligen rusat på och nu är vi då framme vid start :)
Nähä båda kidsen är vakna så nu får jag gå o fixa iordning dem:)
 Puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Hua för tidiga mornar!

Sitter här på jobbet med en kopp java och surfar lite innan jobbet kickar igång!



Kanske ska ta en solning i veckan? Jag solade på i lördags o söndags. GGUUUTTT!!!!



Snart helg du!



Puss

2008-11-04 @ 05:56:31
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Åh, vad det blivit fint här...

:-)

Hoppas att du känner dig bättre

kramiz

2008-11-04 @ 19:42:55
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0