Pluttan då....

Tja som jag skrev igår fick min lilla feber och istället för att bli bättre så steg febern och istort sett hela ef-kvällen låg hon på 40.7 grader hon var så slö lillan, trött och bara ligga i famn.. Inatt fick hon sova mellan oss så man kunde ha koll man blir ju väldigt nojig när de är så sjuka .Imorse låg febern på 38.2 så det bättrar sig:) Däremot så är hon helt färdig och har legat famn hela morgonen och nu sover hon. Tyvärr missar vi badet idag buhä men sånt är det ju när man har barn ,jag hoppas bara att lillan snart blir sig själv igen och busar på som den hon är annars:)
Vi har haft lite besök av mams o kusin anton oxå som sovit här inatt .Idag är lugnet återställt hehe och vi såsar mest runt o slappar jag o max skönt det med
Nä kram på er återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0