Godmorning!

Jahopp full rulle på agendan och det mesta ligger i kategori jobb .... Jobbade till 16 igår och jag släpade mig igenom dagne med nöd o näppe jag var såå trött igår  gick o la mig 20.00 och sov till 0630 idag känns bättre men är fortfarande rätt trött undrars om det är våren som gör en så trött eller vad?? Jaja idag blir det kurs o sen jobb ikväll. Imorgon är jag ledig men ska in på jobb någon h på kvällen imorgon ...
Sen är det äntligen FREDAG och då drar jag till helsingborg direkt efter jobb kl 14 sitter jag helt själv på bussen och ska njuta av en helg själv i helsingborg innan barnen sluter upp ska bli såå skönt Jag stannar där nere ca i vecka och under tiden ska Kent jobba och fixa färdigt våran hall spännande o komma hem sen o få se det färdiga resultaten hehe nä go vänner nu tror jag bestämt barnen river ovanvåningen hm får gå o rädda det som räddas kan bjuder på en bild på de sötnosarna varje kväll ska de göra så här ;))image132

Kommentarer
Postat av: stina

de är så sötta tycker mormor

2008-03-12 @ 09:24:39
Postat av: Sussie

Pluttisar....så sött!

Kram

2008-03-12 @ 11:04:39
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: MissyElliot

Godingar!
:-)

(försökte ringa i tisdags för att se om du skulle med och väga dig, men jag fick ju inte tag på dig....)
kramiz

2008-03-13 @ 07:16:39
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0