AAAH hemma:))

Borta bra men hemma bäst :) kom hem igår och det är skönt o va hemma får jag säga .Mannen har varit jätteduktig och fixat o donat golvet i hallen så efter fogning i gårkväll e det i stort sett klar bara lite lister som ska dit då kommer det bilder igen jag lovar :)) Ska ta tag i dörrarna nu så är det helt klar i hallen sen och man kan börja snegla på nästa projket hehe Köpte fondtapet till vårat sovrum igår och letar nu matchande färg till övriga väggar tapet blev ..


image133


från bolagret me like:))
men vi får se när det ska bli gjort vi kommer gå varsamt fram och denna får nog ligga o vila ett tag innan vi går på sovrummet (fast det kliar i fingrarna) .
Kul är det iallafall att greja o dona igen ,trodde jag aldrig efter huset hehe men med tiden så kommer faktiskt sugen tillbaks men läxan är lärd och det får ta den tid det behöver...
Nä lillan e vaken o e lite småkinkig får gå o pussa på henne lite och hörni go vänner ha en riktigt trevlig påsk :))

Kommentarer
Postat av: Sussie

Nice...! Jag fick ju se den live med...mycket snyggare i verkligheten!!

Puss & Kram

2008-03-21 @ 21:27:30
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0