What a day!

What a day!


Håhåjaja vilken dag.......Började med en sovusel natt gäsp upp tidigt som attans strul hela morgonen och när vi skulle starta bilen är den stendöd ghaa bara o ringa taxi och åka till jobb suck jobbet full rulle konstant fick iallafall åka hem med snäll jobbekompis :) Hem o massa telefonsamtal för kent och mig tiden springer och bilen stendöd jaohopp provar med batteriladdare men näpp får hjälp av snäll granne med startkablar ehe näpp ... klockan går och näää det går inte!!! Våran planerade grill och myskväll krymper kl går och tja nu sitter jag o väntar på mannen som får cykla efter pizza och än är inga ungar på väg i säng tror vi käkar pizza o går o sover istället o f#¤%¤#"#¤%&& ta bilen om den inte startar imorgon!! Nämnde jag att jag fortfarande inte fått tag i en pool och att planen nu är o åka till jönköping imorgon dvs om bilen startar!
ADJÖ

Kommentarer
Postat av: sanna

usch då, vilken skitdag du har haft! hoppas morgondagen blir bättre! kram o trevlig helg på er!

2008-06-05 @ 19:26:22
URL: http://sutzana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0