Utmanad!

Har blivit utmanad av sussie...

Fem saker som finns på din Att-göra-lista idag? (från och med nu?)

1
Packa upp efter resan

2 Ge barnen frukost (när de vaknar hehe)

3 Röja utomhus

4 Åka o handla mat tråkigt:(

5 Pussa på min familj:))


Vad gjorde du för 10 år sedan?

Ja vad fan gjorde jag?? Hm tror det var då jag flyttade till helsingborg från Halmstad och skulle börja plugga på hösten
Ja något sådant var det nog;)


Ställen du bott på?

Hm Knislinge, Påarp,  Åhus ,Glimåkra,Helsingborg,Halmstad , Vallåkra och Värnamo . Har jag glömt något ?säkert:)

Fem saker du skulle göra om du var biljonär?

Hm svårt det där..

1 Betala av alla lån

2 Resa resa resa tror jag

3 Ett par drömboende hade det ju blivit:))

4 Haft en fin båt såklart:)

5 Sett till så nära o kära oxå haft det bra såklart:))


Kommentarer
Postat av: Sussie

Välkommen hem gumman!

Jag ska ge honom en bamsekram! Vi ska ha lite familjekalas ikväll så då blir det mer presenter.



Han blev så glad imorse!



Kramet

2008-06-26 @ 10:36:00
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0