Trööööttt

Trööööttt

Jahopp en till Måndag till ända och inte är man pigg idag... Efter en usel sovnatt ochen ruggigt tidigt morgon har man jobbat hela dagen medans mannen varit hemma för ja just det vård av barn igen !!! Nu är det då maxeman som drabbats av feber och efter en runda på akuten ikväll öroninflammation bigtime suck stackaren har haft gruvligt ont och gråtit rent förtvivlat ikväll :(( nu har han somnat fullproppad med penicillin och alvedon iallafall och hoppas för hans skull nu att penicillinet verkar riktigt snabbt.
Imorgon delar vi på det Kent jobbar förmiddag och jag kvällen för o slippa va hemma mer än nödvändigt och sen är ju jag ledig 2 dagar så man kan rädda resten av veckan iallafall:)
Annars ligger vi rätt lugnt i landet har lite skoj på g men mer om det när det är klaffat och klart:)
Nä nu ska jag faktiskt dra min till sängs och försöka få lite sömn och hoppas på att lillmannen oxå sover gott inatt:) Mellan mamma och pappa såklart:) Kram på er allesammans

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch stackars lilla Maxemannen!

Pussa o krama honom från mig!



Kram

2008-06-09 @ 22:34:06
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0