Städa städa städa...

Städa städa städa...

Maxeman bättre!! jag hmpfh sämre dragit på mig en förkylning och ont i halskörtlen aaaj:((
Nåja som den rastlösa själ jag är ligger det inte för mig att ligga nerbäddad och snörvla utan vad gör man ?? Jodå man sätter igång o städar!  Har i nuläget röjt hela ovanvåningen samlat 2 sopsäckar med leksaker som tjänat ut sitt syfte (tala inte om det för barnen snälla) Putsat upp o dammat av alles där uppe så nu skäms man inte för det längre hehe...
Nedanvåningen står nu på tur och där är det damning och golv kvar sen så hm kommer kidsen hem och vem tusan hade städat syns liksom inte längre haha...
Annars i livet är det nedräkning inför semester tjoho snart ledig ska bli gött minsann ;)fast nu svävar jag iväg igen allt för o slippa städa resten hehe jaja ni får ha det och mig hittar ni i ett dammoln puss

Kommentarer
Postat av: janet

jobbar du ihelgen eller??? Vi ska ev Astrid Lindgrens värld på söndag. Ni kanske vill följa med?

2008-06-11 @ 13:08:04
Postat av: Sussie

Det är rätt Lotta!

Städa utav bara helvete! Det är ju sååååå skoj!



Kramet

2008-06-11 @ 14:40:29
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Du kan få komma hit till mig och fortsätta när du är klar med ditt!

Mitt hem behöver också sig en omgång...

:-)

2008-06-11 @ 18:16:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0