Sool sool strålande sool

Sool sool strålande sool

Japp solen strålar idag med och ingen kunde va gladare än jag:)) Undrar bara om det nu skulle regna en dag när man  steg upp skulle man bli alldeles handlingsförlamad då eller? man blir ju riktigt bortskämd med vädret ju !

igår så blev det ju jobb först och sedan hade vi dagisfest på kvällen tyvärr utan Man och Meia så jag och Maxeman festade loss med de andra på dagiset det blev väldgt lyckat tyckte max och han är fortfarande eld och lågor  hehe,
Idag blir det till och va hemma med Meia ,Maxeman ska strax gå iväg och ha fest igen på dagis:)

Har inte kollat feberstatus än på lillan men hon är rätt pigg iallafall så vi får se om vi kan va ute i trägården och mysa lite iallafall .
Hm idag idgas det inte syskonkärlek här hemma iallafall får gå och sära på de små tror jag innan blodvite uppstår gha ni får ha det i solen kram

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Hoppas att lilla stumpan är bättre. Vi kan väl höras lite senare. Elias och jag är hemma idag efter en hemsk natt, och jag har ringt till vårdcentalen. Han är pigg ändå, men vill kolla för säkerhets skull.
:-)

2008-06-04 @ 08:50:33
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0