Semester....

Semester...


Jahopp jag har ju som bekant semester nu, kruxet i bägaren är att min man jobbar heela dagarna igenom stackaren:(
Han ska jobba en vecka till dessutom så i år får vi bara 2 veckor tillsammans ... Vi e bortskämda med minst 4 veckor ihop på sommaren så vi känner viss panik o hinna få ut det bästa av semestern i år :((
Nåja till saken jag har alltså en hel vecka till o slå ihjäl med barnen och har ju inte haft vädrets makter med mig hitills REEGN Blä!!!!!
Så det jag funderar på är vad 17 vi ska finna ut o göra tills Kent går på semester har ni ideer o förslag som passar en lagom stressad mamma hehe och en 2½ åring o en snart 5 åring så hjälp mig gärna:)) Det får inte innefatta att köra för långa sträckor då jag inte fixar det med min panikångest :(( Förra ggn jag körde typ 15 mil tog det mig 6 h att komma hem så det gör jag inte om för allt smör i småland!!!!
Idag ska vi iallafall baka bullar och så ser solen ut att vilja visa sig:)) men som sagt tar gärna emot förslag på vad man kan hitt på med ongarna en hel v allena;))

Annars då gårdagen spenderades med röj o städ i trädgården så snart e den så grann så:)) Vi får hit en trädgårdscontainer i helgen så det gäller o passa på ju ...Ska gräva ut på baksidan idag så jag kan börja på mitt projekt att anlägga japansk trädgård där ska bli spännande och kommer bli såå fint när det e klart tjoho.Har lovad Max o baka kanelbullar oxå så det ska väl hinnas med oxå hehe fullt upp ju kvällen blir mys och film tror jag...
Helgen sen ligger blank o öppen men om jag kan ska jag lura med mannen till ikea hehe får se brukar inte vara så lätt o få med honom på det haha... Sen är jag sugen på o åka till växjö någon dag med har ju aldrig varit där och där ska vara mysigt o gå o shoppa sägs det men det får säkert bli en annan helg .
Nä nu sjunge lilltjejen för fullt i sin säng o vill nog att jag ska komma upp o hämta henne o hennes nalle lilla gumman som hon döpt den till asg denna lilla gumman ska numera vara med överallt och det är lilla gumman hit o lilla gumman dit hon är ju såå go Meiatjejen så anyway see ya

Kommentarer
Postat av: Sussie

High Chaparall ligger inte långt härifrån. Barnen kommer uppskatta det vill jag lova.

Åk upp till sjukhuset och skaffa nya patientbrickor till hela familjen så går ni in GRATIS!



Vi hade tänkt åka dit snart då Thea aldrig varit där. Jag har ju lite problem med det oxå med tanke på alla hästar som är där. Tänkte bita ihop denna gången o stå ut!



Vi kan väl höras i helgen. Kramet/

2008-06-27 @ 09:47:10
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Lotta

Tack! patientbrickor har vi ju och gratis är aldrig fel :) Men vi får se tänkte oss åka när Kent är ledig fast 2 ggr kan ju inte skada hehe kram

2008-06-27 @ 10:01:17
URL: http://kelo.blogg.se/
Postat av: MissyElliot

Vi är ju alltid hemma här, så kom förbi om ni vill. Vi gör inte så mycket nästa vecka eftersom Elias fortfarande har bandaget och ska kollas på sjukhuset varannan dag. Det blir småutflykter, kanske High Chaparall... Men vi kan väl höras i helge så kan vi kanske planera in något ihop.

kramiz

2008-06-28 @ 09:10:07
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0