Seega Måndag

Seega Måndag

Jahopp här har regnet öst ner tills för en stund sen nu är det mest kallt och blött bläää ..
Max e redan ute och leker men jag draaar mig för det vill inte vill inte :(( Fast jag blir nog så illa tvungen då Meia
springer runt här fullt påklädd med skor o allt o skriker gååå uuut vill gååå uuuuuut Gha . Jag kan ju inte släppa ut lillan själv då hon gillar o rymma iväg på äventyr så det är fullbevakning på henne !!
Nåja solen börjar så smått titta fram så om en 30 min kanske man ska våga näsan utanför dörren hehe .
Idag händer det nog inte så mycket är lite ur form och det sliter på en så jag orkar inte några större äventyr känner jag ,utan det får bli dräll här hemma plock med tvätt o städ o annat ja just det jaga liten Meialeia oxå ...
Nä fram med lite sol nudå så man får känna sig som på semester ett tag iallafall för just nu känns allt bara vardag:(
Usch nu låter jag sådär trist igen så va tusan lägger ner o pallrar mig ut istället

puss

Kommentarer
Postat av: Sussie

Lugn bara...det fina vädret kommer snart och snart har ju även vi semester så du kan vara lugn!

Vi ska nog sysselsätta Er!



Pratat med Kecke angående fredag kväll än?



Pusset o Kramet/

2008-06-30 @ 09:55:22
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0