S-t i gatan

S-t i gatan

Trööött idag så pass att jag inte ens hörde väckarklockan i morse utan mannen min fick sätta den i mitt öra hehe Kravlade mig upp likt en seeeg amöba och kroppen skrek kaffe och det nuuuu...
Nu sitter jag här och inhalerar kaffe medans ögonen hotar falla ihop igen ...
Gårdagen då? Det blev en trevlig dag mnsann först jobb sen direkt till Lina på lite kalasande med halva tjocka släkten...
Barnen var i toppform och busade runt efter deras katter Meia framför allt är totalt såld på djur så hon hasade ålade sprang och tjoade efter katterna Maxeman tog det lite lugnare han pendlade mellan nyfikenhet och rädsla ;)
Mannen och jag kunde ta det lugnt men Farmor hade full sjå med de små liven  :)
Kvällen blev lita annorlunda då mina sk myggbett förökade sig en anings hm vad tusan nu då här har man hållt sig inne och väl påklädd men plötsligt dyker det upp fler och fler kanske det inte var myggbet ändå likabra o ringa sjukvårdsupplysningen och kolla .. de tyckte jag skulle åka in o kolla för det verkade vara en allergisk reaktion jahopp sagt o gjort väl där gick det som tur var rätt fort och doktorn kunde väl inte konstatera så mycket mer än att det förmodlingen var allergi av något slag och med ett recept i handen fick jag åka hem igen .Nu har det iallafall slutat klia så vi får väl se Jag skulle undvika  att bada o vara i solen oxå tokstolle Går ju snart på semester o inte då få sola o bada det köper jag inte hehe
Näää nu måste jag göra mig redo så see ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0