Jag e visst hemma igen:)

Jag e visst hemma igen:)

Efter en omtumlande rolig härlig galen skön tokig fantastisk helg i Helsingborg står man på smålänsk mark igen....
Helgen var såå skön och jag har haft attans så roligt med goa vänner tack för många skratt och för en fin helg det måtte vi göra fler gånger!! Det blev både shopping fest och avslappning i en härlig blandning och man kom hem som en ny människa:)
Måtte ju bara berätta att Meia gav mig världens längsta kram när jag kom hem oxå gounge .Maxeman han sa typ hej och drog till kompisarna istället hmpf.
På veckans agenda står det jobb jobb och en ledig helg till gött ju och så måtte man ju lägga på det fantastiska vädret med :))) Pysslar på lite här hemma oxå och har lyckats måla 2 stolar av fyra svarta hehe de ska stå bak på altanen och förgylla baksidan lite planterat har vi oxå gjort så snart får vi se om det blir några grönsaker här i år;)
Idag blir det jobb och ikväll blir det picknic på dagis mysigt ... o så e det tänkt att en liten pool ska inköpas oxå om de nu inte hunnit ta slut igen ... försökte igår med det fanns inte att uppbringa om man inte skulle ha en gigantus hehe slut överallt ghaa men idag så hoppas jag ha bättre tur.
nähä ni nu stundar allvaret och de små ska väckas kammas borstas av och vallas till dagis och vi vuxna ska släpa oss till jobb motvilligt  (vill ju hellre njuta hemma i sooolen ju) ni får ha en bra dag och stora kramen.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Välkommen hem gumman!
Kul att du haft det bra!
Själv börjar jag bli FÖRKYLD!!!!!
Vaknade nu på morgonen med gigantus svullnad bak i en nonexisting visdomstand och ont i halsen......buhähähähähä....inte nu!!!!!!!

Pusset

2008-06-03 @ 06:35:12
URL: http://Suzanita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0