Im back!!!!

Im back !!!!


Jahopp då¨var man landad på smålänsk mark igen efter några fartfyllda dagar i Danmark phu....
Kom hem igår kväll till ett nystädat väldoftande hem såå skönt och tack min älskling :))
Barnen jag mormor och kusin Anton har under några dagar besökt Lalandia för bad och skoj tja 99% barnen som haft helt kanonbra dagar såklart en annan roddar ju mest runt allt för deras skull liksom men som sagt det har varit kanonis hela tiden:) Som grädde på moset bestämde vi hastigt och lustigt att besöka bonbonland på hemvägen som en extra överaskning Max var som på nålar hihi innan han kom fram och fick se vad som väntade ;) Efter ett par timmars karusellåkande for vi så hemåt och landade trötta och dana och efter pizza kraschade vi allesammans tills jag imorse blev avsparkad av sängen av Maxeman som trängdes :(
Nu sitter man här och gäspar medans barnen sussar vidare såklart...
Idag vete17 vad som händer hm då solen lyser med sin frånvaro och värmen likaså:(( Kent jobbar ju så vi får försöka reda oss själva här hemma ....
Jag måste oxå rikta ett megastort tack till Mormor som kuskat runt med oss alla dessa dagar och funnits behjälplig med att vad som har behövts TACK Mamma!!!!
Och nu stundar mitt kaffe och tystnad förhoppningsvis ett bra tag till hehe
kramen på er allesusammen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0