Attans

Attans

Så dumt ju igår la diskmaskinen av givetvis när den var fullproppad med disk :(
 Idag ska vi åka o köpa en ny :)
Vet inte om jag är så där överdrivet ledsen då den inte har varit en favorit här hemma ;) 
Kan det oxå va så att det var lite mitt fel att den gick sönder??
Kan det ha o göra med en viss kran som glömdes bort en stund?
Kan det egentligen vara Max fel som tjoade i duschen precis när jag skulle fylla stekpannan med vatten?
Ja vi kan ju kuckelura hur länge som men faktum kvarstår  diskmaskinen e kaputt.
Annars då ? Ledig idag och det är så skönt :)) Barnen däremot är helt tossiga och tål inte att vara i samma rum ens, de idkar syskonkärlek på helt galet vis med tjyvnyp avundsjuka och rejäla slagsmål oj oj idag vet man att man har barn minsann:))De försöker bygga koja i vardagsrummet men missförstår det fina med o sammarbeta så Max bygger Meia river ;)och däremellan slåss de ... ja se ongar:)
 Nä nu ska jag visst mäkla fred igen ;) See ya

Kommentarer
Postat av: Sussie

Men...er diskmaskin var ju så fin och TYST! varför ska ni byta den....? he he he he



Ny diskmaskin för faaaan!



Kramet

2008-06-17 @ 15:41:40
URL: http://suzanita.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihihi visst var den läcker och smäcker ;)) Nu är en ny inköpt och ska installeras ikväll för handiska är såå trist:))

2008-06-17 @ 17:30:30
URL: http://kelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0