5 dagar kvar...

5 dagar kvar...

Att jobba nu... Mantrar för mig själv när jag nu sitter här i min ensamhet och gäspar hur gött vore det inte att krypa tebax o sova hehe men snaaart så! Jahopp Lördag idag och jag ska strax bege mig till jobb och jobba till 14 Kl 15 blir det kalas hos Lina i Lagan goa tjejen har ju fyllt 20 idagarna här:)) Ska bli skoj o träffa henne och alla andra i familjen:))
Maxeman har tydligen pysslat halva kvällen här igår med teckningar till henne han e bombsäker på att Linas favorit är spindelmannen hehehe  Sen får man ju inte glömma att Sverige spelar ikväll ;) Så det får man ju kika lite på ...

En annan sak nu... Myggbett vad 17 kan man göra dels för o undvika att få dem och sen vad kan man göra för o slippa kliet?? Andra natten jag vaknar av kliet ghaa och de har dessutom förökat sig har aldrig i hela mitt liv varit så överöst med bett om jag inte får sova snart så sluter det med att jag blir toookig!! Så alla tips e välkomna
kram och ha en goer Lördag

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Har tyvärr inga tips där, för myggorna är inte så förtjusta i mig.... Men det brukar hjälpa att ta lite saliv på dem..... Det lindrar faktiskt!

:-)

kramiz

2008-06-14 @ 21:46:16
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Lotta

haha ska jag spotta på dem?? Hmm tyvärr så verkar det som om det inte var myggbett utan någon slags allergireaktion och har nu fått medicin så jag kan sova gott hehe tack för tipset dock;)

2008-06-14 @ 21:57:36
URL: http://kelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0