Sista dagen...

Jahopp ¨då var det sista dagen på semestern för min del snyyyft .Jag börjar 07 imorgon och det suuuuger ju:((
Jaja det är bara o gilla läget och jag har haft en kanonsemester de sista 2 v iallafall:))
I övrigt i livet ... Det blev en liten avstickare till Helsingborg i fredags hälsade på jimmy o Julia först på en fika de är så jäkla goa o snälla de 2:)) Sen Håkan o Monika supertrevligt och vi spelade spel heeela kvällen hehe ( som vanligt när vi träffar dem)
Kom hem vid 12 igår och då fixade jag färdigt vårat sovrum tjohoooo det är minsann helt klart och vi kunde inte riktigt fatta hur jäkla bra det blev:) Vi är skitnöjda :)))
Idag vete 17 vad som händer blir välan rätt lugnt skulle jag tro  tyvärr strilar regnet ner oavbrutet idag :((
Så inne får man bli trist.
Idag börjar jag förresten min diet och det blir riktigt tuffa tag framöver så många långa promenader blir det och motivationen är på topp så ni får jälpa till o peppa mig massor :) nu jäklar blir det andra bullar än kanlebullar här hehe !!
Nä pussen på er nu kommer mitt lilla troll i trappen o vill kramas:))

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

God morgon!



Ni är välkomna hit med ongarna om ni håller på att sura ihjäl i regnet...

fnissar



kramiz

2008-07-20 @ 07:31:17
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sussie

Jag ska säga dig att jag hellre hade jobbat än att va hemma i denna skiten! Absolut sista gången som vi stannar hemma en sommar....



Klart vi ska peppa dig. Kör hårt!!!!!



Kramet

2008-07-20 @ 09:14:08
URL: http://suzanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0