Hemma...

Hemma igen efter tältäventyr utanför varberg. I Onsdags morse tog vi vårt pick o pack och drog till Sussie med co som just nu campar i varberg... Onsdagen bjöd på diverse äventyr hehe men det får Sussie förtälja om ;) och vädret var mulet tills framåt kvällen då vi grillade o åt gott mumma .Att sova i tält är verkligen ingen njutning hehe och att säga att man sover gott eller ens är att ljuga hehe men glada till mods iallafall och Onsdagen bjöd på strålande sol och vi hann med några timmars underbart bad o solväder innan vi var tvugna o bege oss hem igen snyft ... Jag ska ju jobba hela helgen blä...
Hemma var vi ubertrötta och efter grill o bad i poolen vill man ju bara sooova och så blev det för mig iallafall tyvärr inte för Kent stackarn !Meia lillan har tydligen härjat flera ggr inatt och när jag vaknade i morse var det av 2 barn busandes i sängen alldeles för tidigt för min smak gääääääsp jaja efter mutter fick man ju ge sig o kliva upp och nu med en liter kaffe i kroppen så är man nästan människa igen ...Solen strålar iallafall här och fm tillbringas nog bak vid våran lilla pool innan jobbet kallar ....

så see ya och ha en härlig helg på er kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0