Äntligen:))

Äntligen:))

Ja så skiner då solen äntligen:)) Tänk vad gott det kan göra att få se solen på morgonen istället för det förhatliga regnet:)
Igår blev det inte ett levandes dugg gjort Meialeia fortsatte i hybris stil o röja loss här hemma så det fick bli hon som fick allt fokus hehe I ärlighetens namn så är hon störtskön för stunden mycket bus förstås men alltid med glimten i ögat hon spelar på och kramas så in i vassens gott med en och man bara måste ta in hela hennes underbara väsen , tjejen växer och börjar bli en riktig liten flicka ju vart tog min lilla bebis vägen buhu;)
Max har bara en sak i huvudet nu och det är ut o leka det är det andra som sägs här hemma får jag gå ut? Det första som han säger är jag är hungrig:)) Killen hinner knappt vakna innan mat ska intagas hehe...
Skönt är oxå att han taggat ner nu och är vår goa vanliga kille igen :))
Idag vaknade vi alla samtidigt eller tja de små vaknade och har ägnat en bra stund med o försöka få upp mig ....
Mina barn har inte hajat att jag inte är vaken innan kaffeinhalering ala gigantus;)
Idag får dagen spenderas ute i solen kanske ett dopp i lilla poolen i eftermiddag...
Sen så blir det fortsättning på vårat lilla projekt på baksidan så att plattsättning plantering och alla stenar kommer på plats iallafall...Sen är det dax för staketet och bänkar o så men det får bli en annan dag får ju inte slita ihjäl sig på köpet;))
Nä go vänner solen väntar strax ni får ha en solig härlig sommardag det ska vi:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0