Phuu..

Vilken dag eftermiddagen spenderades ute i det härliga vädret och nu har jag asat fram allt skräp som ska slängas imorgon jisses blir nog 3 vänder med bilen minst :) Det var riktigt härligt att vara ute i det fina vädret och man får en försmak av våren :))
Ikväll blir det soffläge för hela slanten och när barnen krupit till kojs vankas det biffar med klyftisar och tomatsås en klassiker hehe och goooott!! Blir till o kolla på lets dance och sen soova .Skulle ju varit ledig hela helgen men en arbetskamrat ville byta så jag kommer jobba söndag kväll och i gengäld blir jag ledig nästa lörd :) ett bra byte tycker jag hehe ..
Hm Meia kom precis med fiskmatburken och visade mig ghhaaaa fiskmat över hela golvet tack för kaffet liksom dammsugaren är verkligen min bästa kompis och innan ni tänker något vill jag bara meddela att den burken står i ett skåp med barnspärr på!! Men det hindrar inte Meia hon lyckas mad allt hon vill basta:))
Känns som det är rätt läge att slänga henne i säng nu innan vårt hem förvandlas till ett slagfält!!
Ha en trevlig kväll puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0