Max har fått spunk....

Alltså grabben som är mästare på att sova på morgnarna har nu i flera dagar förvånat och plågat sina förädrar med osedvanligt tidigt uppstigande .... Kl 05.30 smyger han in till oss och kryper ner gäääsp,
Han ägnar sig där åt diverse väckningstest som host snörvel peta mamma i sidan och suckar högt hehe.
Jag kan intyga att det är not skoj alls !!!! Jaja det är ju bara till o kliva upp och gilla läget eller nåt. Kan ju tillägga att han är förkyld nu och hostar en hel massa så det rättar nog till sig såsmåningom hoppas jag:)
Meia e oxå förkyld och pendlar mellan febern under dagen gha ena stunden feberfri nästa feber suck får se om hon är feberfri i dag eller om Kent får kallas hem för vab för nu ska banne mig jag jobba BASTA.
Fan vad man längtar efter våren nu och då förhoppningsvis ungar som håller sig betydligt mer friska för nu känns det verkligen som om vi fastnat i vabträsket ordentligt suck.
I helgen är det meningen att vi ska åka ner till Helsingborg och träffa nära och kära så jag hoppas verkligen att de är  friska innan dess !
Nä nu hör jag lilltjejen ligga o sjunga uppe i sin säng så jag får gå o pyssla om henne lite.

 Puss på er allesammans.....

Kommentarer
Postat av: Sussie

Usch ena meja. Tråkigt med sjuka barn...hoppas ni kryar på Er!

Ha så trevligt i Helsingborg om ni kommer dit he he...

Puss o Kram

2008-02-13 @ 07:42:40
URL: http://Suzanita.blogg.se
Postat av: Anonym

Tack gulle får verkligen hoppas de blir bättre men just nu ha båda feber och snorelorar här blää:(
kram på dej

2008-02-13 @ 08:36:47
Postat av: janet

Även här har det varit sjukt. Men nu så kan Arvid gå på dagis igen. Jag själv har precis kommit hem från jobb så nu ska jag nanna kudden.
Jag ringer dig i veckan. Det var länge sedan vi snackade men du vet hur det kan vara ibland. Det finns inte tillräckligt med timmar på dygnet för att hinna med allt

Kram på er iallfall

2008-02-13 @ 08:39:03
Postat av: Camilla

Hoppas att båda kurerar sig fortare än fortast. Det är inte kul med sjuka barn...

kramiz på er allihop

2008-02-13 @ 14:51:16
URL: http://MissyElliot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0