Godmorgon kära bloggvänner:)

Äntligen fredag och en ledig helg framför sig:))))
Meia börjar bli bättre och jag själv sämre mutter.... Nu är det jag som hostar o snörvlar :) Men hellre det än att den lilla busan ska behöva dras med sin hosta mer nu och jag är ju inte jättedålig heller värre om jag vore en karl;)
Denna helgen ska vi få ordning på allt skräp vi samlat på oss och åka iväg o slänga röja o få fint ute hehe Det har stått sen vi flyttade in .På lördag ska vi till Sussie med familj ska bli skoj
Annars bjuder livet på en rätt lugn ledig hemmamyshelg och jisses vad skönt det ska bli!!
nä see ya laters alla nyllen ska hämta upp en liten donna som hojtar på mig VILL INTE SOOOOVA!!
puss o trevlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0