Godermorgon ..

Eller ska jag skriva godmiddag hehe har varit vaken sen 04.30 suck vaknade och som vanligt när det ska hända grejer så kan jag inte somna om så nu har jag städat fixat och börjat greja med tårtor till Lillans kalas som ska gå av staplen idag En av fördelarna med att stiga upp så här tidigt är att man får en lång stund för sig själv njuter av tystnaden och av att få inta kaffet i lugn och ro vilket är gudomligt skönt hehe.
Magsjukan är nu peppar peppar borta och Meia har sovit gott inatt utan kräk jippie:))) så skönt för henne att slippa det eländet och skönt för oss att slippa upp o sanera mitt i natten lilla gumman har varit såå tapper och hållt humöret uppe trots allt.
Ikväll e det tänkt att jag ska på partaj hos Nell ska bli jättekul får bara försööka ta en rejäl vila idag så jag inte somnar mitt i första ÖLEN :))
Förresten måste bara få inflika att jag fortsätter sakta men säkert att gå ner i vikt trots brist på promenader och ordentligt ätande skönt att det går på rätt håll och nu ska jag fortsätta kämpa på och förhoppningsvis så kan jag komma ut o röra på mig igen nu när det återgår till det normala friska läget här hemma .
Har ju inte varit o vägt mig på 2 v så jag vet inte riktigt hur mycket och det dröjer ända tills nästa tisd innan jag kommer iväg igen då jag jobbar kväll nu på tisd, men då SKA det vara ett rejält skutt ner på vågen heja heja mig HEHE.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Du är så duktig Lotta! Det syns att du gått ner i vikt för varje gång jag ser dig!

Kämpa på bara, detta fixar du!

Kram

2008-02-03 @ 18:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0